perjantai 25. kesäkuuta 2010

Videoita "A Time For Heros"

Videoita A Time for Heroes 2010-tapahtumaa. Kuvia on tulossa joku päivänä ja välillä on ongelmia kuvien lataamisessa.
Haastattelu:


Jesse: "Kävin tätä tapahtumaa vuosia. Tiedätkö, minä rakastan lapsia, olen aina kiinnostunut osallistumaan hyväntekeväisyysjärjestöille.Mielestäni Elizabeth Glaser AIDS Pediatric säätiö antaa, on hyvin tärkeä ja ihmisten pitäisi tietää. Aids-epidemia on tulossa maailman lapsia ja monet lapset kuolevat joka päivän, ja voin nyt nostaa rahaa ja apua, minä. 
Aion laulaa joitakin kappaleita minun uusin CD ja olen työskennellyt minun uusi CD 9 kuukautta, olen luultavasti laulaa jokin laulu ensimmäinen. Myönnän että olen hieman hermostunut. (Naurua) 
Sinulla on  minun CD. Se on enemmän R & B, olen työskennellyt artistien kuten Sean Garrett, yksi suurimmista tuottajista, on suuri tallentamisessa. 
Pukeudun tämä rannekoru, että jokainen voi antaa, auttaa lapsia. Se on jotain siistiä ja trendikästä. Se on toinen tapa auttaa.

Voittaja pääsi tapamaan Jesseä punaiselle matolle (jossa on kuvia ja video):

Ei kommentteja: