perjantai 8. tammikuuta 2010

CNN:n haastattelut

Tässä on CNN: n haastattelussa Jesse, nauti:
Los Angeles, Kalifornia (CNN) - Jesse McCartney oli vain 11, kun hän teki roolista Adam Chandler Jr. "All My Children." Jälkeen, hänen elämänsä on ollut kaikkea muuta kuin saippuaoopperaa - vain tasaista toimii keikat ja kasvava ura laulaja-lauluntekijä.

Klo 22, hän haluaa tehdä, että hyppäävät Child Star (ja teini suosikki) ja all-around viihdyttäjä. McCartney on tällä hetkellä suurella näytöllä - tai ainakin hänen äänensä on - kuten Theodore, nuorin animoitu sibling in "Alvin ja pikkuoravat: Squeakquel." Hän on myös liikkuvat hänen musiikkiaan enemmän R & B suuntaan.

Olemme laskeneet New Yorkin alkuperäinen tallennuksen aikana kokoukseen Fox Studios Los Angeles. Seuraavassa on muokattu versio haastattelusta.


CNN: Mitä haluat olla osan "Alvin ja Pikkuoravat"?
Jesse McCartney:Pikkuoravat on ollut voimassa vuoden vanhempani, ja sitä ennen.Istuin sohvalla 10 vuotta vanhana,syö viljatuotteita ja katsella pikkuoravat kuin lapsia,joka on yksi suosikkini sarjakuvista- Se on vähän outoa.

CNN:Oletko ollut työskennelyt laulua hyötdyntää valmentamiseen Pikkuoravan ääntä?
Jesse McCartney:Minulla on luonnostaan alhainen ottaen äänellään,joten kun sinne,se lämmittää minua hieman.Käymme läpi joitakin harjoittellaan,koska Theodore on korkein ääni kaikkien kolmen pikkioravien.

CNN:Onko se tallentaa aantään reaaliajassa,ja sitten nopeuttaa sitä?
Jesse McCartney:Täytyy tehdä se hitaammin realiajassa ja piki äänesi ylös. Puhun todella hitaasti sama intensiteetti normaali keskustelua,ja se on sellainen,mitä tehdä,ja sitten he vauhdittamiseksi.
Se on hieno linja.Olet joko kuulostaa pikkuoraba tai ulkomaalainen.Teet saman 50 kertaa kunnes saat sen oikein.

CNN:Viimeisten pari vuoden aikana,olet keskittynyt musiikin uraan.Viime toukokuussa,olet saanut ASCAPn "Song of The Year"-palkinnon "Bleeding love" virittänyt olet yhteistyössä kirjoitaessa Leona Lewis.Oletko koskaan ajatellut,"minun ei olisi pitänyt antaa,että laulanut pois?"
Jesse McCartney:Ehkä ensinmmäinen.Kirjoitin sen [OneRepublic]Ryan Tedder..,Ja muistan ajatelleeni "Ryan,tämä on jotain erityista.Tämä ei ole asia,joka pitäisi makaavat jonkun tiedostont viisi kuukautta",joka on mitä se teki.Mutta hän viimein sen Simon Cowell (Lewis ohjaaja) ja Simon sanoi "katso,tämä on suuri, Diva-ish äänellä"-ja olen aina ajattelut,että. ...
Simon pysäytti minut Leona Lewiksin,enkä ollut koskaan kuullut hänestä.Hän oli juuri tullut pois [Britannian Talen showsta] "The X Factor",ja se oli täydellinen ottelu.Hän nosti sen koko muu tasolla kuin laulu.

CNN:Näytät sitoutunut erotetaan uraan R&B Pieni sinisilmäinen sielu,kuten Justin Timberlake ja Robin Thicke?
Jesse McCartney:Olin 4-vuotias,vetämallä levyä vanhepieni musikaalisempi,ja näen tämän kuvan White Guy- enkä ollut koskaan kuullut sielu telee ulos valkoisten henkilöä.Se oli Elvis Presley.Minä vain muistan ajatelleeni,"Jotain päivänä haluan olla Elvis Presley."

CNN:Äitisi,Ginger,on täällä tänään.Hän on myös esimies?
Jesse McCartney:Joo.Äitini on tehnyt monta uhrausta.Kasvoin New Yorkissa.Hän on melko paljon lopetti työnsä,jotta se tapahtuisi minulle.Viisitoista vuotta myöhemmin,olemme yhä yhdessä.Hän on minun toimitusjohtaja elokuva- ja tv-uran.Tietysti meillä on karkea kohta - Kun olet perheen,sinun on-, mutta on mukavaa tietää,että sinulla on joku,joka joutuu teidän takasin.

CNN:Onko vaikeaa luottaa ihmisiä tässä kaupungissa?
Jesse McCartney:Kun olet "Tuote" on paljon ihmisiä,he vain todella yhteen asiaan,ja niin on vaikeaa turhaan varuillaan.

CNN:Mitä teet pitämänsä päänsä suorassa?
Jesse McCartney:Saan pusua noin joukkon ystäväni.(Hykertelyä)... kasvoin perheessä,joka on aina juuri niin todellisia,ja ne ovat erittäin moraalia ja periaatteita- ja he opettivat minulle kaikki tämä ennen kun menin ulos omasta ja lähti pesästä.Olen ollut muutaman vuoden ajan.

CNN:Luin pari vuotta sitten,että poliisit kutsuttiin kotiisi?Jotain kovalla puolestaan?
Jesse McCartney:Useammin kuin kerran!Olen vuodesta siirtynyt,mutta pari vuotta sitten,olin alueella talojen pinottu toistensa päälle,ja ei voinut tehdä pilkottaa ulkopuolella.tykkään kuunnella asioita ääneen-musiikki,tv-ja minulla oli ovet auki,ja oli juuri ripustettu katsomaan ESPN,ja okuulin Knock,knock,koputtamista "ovella,ja poliisit tuli,"mitä täällä tehdään?" olin kuin "En Tiedä,Olen katsomassa jalkapallo-ottelua.Haluatko tulla hengaillemaan?"

Lähde>>

Ei kommentteja: