perjantai 8. elokuuta 2008

Laulaja McCartney on noin AZ yhteydet menevät hänen

Jesse McCartney olisi pitänyt vähän ongelma myydä pois Jobing.com Arena, Glendale perjantaina.
Riippumatta siitä, että "teatterin tyyliin" set-up-show, joka vastaa noin 5000 paikkoja saatavilla, kun kaikki on sanottu ja tehty, entisen Dream Street laulaja on muutamia asioita menevän hänelle Arizonassa.

● McCartney on matkailuyhdistyksen kanssa Jordin Sparks ja Sparks on Glendale tyttö. Hänellä on ollut useita merkittäviä tuloksia hänen debyyttialbumi, mukaan lukien "Tattoo" ja hänen Chris Brown duetto, "No Air".

● "Leavin ',' McCartneyn ensimmäinen yhtenäinen pois hänen kolmasosaa solo album," Lähtö "on palautuvaksi ympäri Billboard kaavioita ja oli Nro 10, Hot 100 kuten lehdistön aika. "Bleeding Love" Leona Lewis ditty että McCartneyn co-kirjoitti kanssa Ryan Tedder, OneRepublic, oli nro 9.

● McCartney on saanut lisättyä vauhtia Arizona osoitteesta tehopakkaus Tiskijukat Johnjay Van Es ja Rich Berra. The 21-vuotias on tehnyt useita esiintymisiä niiden aamulla osoittavat, joka väliöparivuosilehdet arkisin, KRQ (93.7-FM) Tucson. McCartneyn etikettiin jopa lensi kaksi ulos Los Angeles niin Berra voisi liittyä McCartney, akustisen version "Leavin '." Tämä erityisesti versio on saatavilla vain rajoitetun ajan, iTunes, Amazon ja yli 100 muuta digitaalista latauksia sivustoja alkaa keskiyöllä elokuu 26, mukaan näytä edustajaa. Aineellisten menee hyödyttää näytä's "Christmas Wish" hyväntekeväisyyttä.
Lisäksi kaikki edut, McCartney on edelleen riittävän varhaisessa vaiheessa hänen urallaan, että hän nauttii Touring. "Kun sinun mennä paikkoihin olet koskaan ollut ja ihmiset laulavat musiikkikappaleet, se on sellainen ylivoimainen", sanoi innokas McCartneyn puhelimen haastattelu hänen Los Angeles kotiin.
Caliente puhui nuori laulajatar myöhään viime kuussa.

Mitkä ovat ajatuksesi Jordin Sparks?
"Olen suuri fani. Hän on yksi niistä harvoista Idols, että tuli pois, jotka osoittavat, että on todella hämmästyttäviä kyljykset ja hyvä henki noin häntä. Voin ymmärtää, miksi hän on loistava fan base ja miksi hän muodostaa yhteyden väkijoukon . Hänellä on helppo liittyä, ja hän on juuri tällainen makea henkilö. Tapasin hänet kolme viikkoa sitten Floridassa, kun sain selville, että olimme menossa on touring. "
Voit laulaa, mutta olet myös viettänyt vuosia toimivat. Which do you enjoy more? Mitä pidätte nauttia enemmän?
"En mene edestakaisin riippuen siitä, mitä päivä te kysytte minulta. Minulle musiikki on ehdottomasti otettava etuistuimella. Olen työskennellyt niin kovasti ja niin kauan tämän albumin, tämän kolmannen soolo-levy. Esitän kaikki pelimerkit Tässä ostoskoriin nyt. Tämän jälkeen yksi, I suunnitelma tehdä paljon enemmän elokuva. minusta tuntuu, kuten minulla on paljon enemmän tarjottavaa, että edessä. "
Oliko sinulla koskaan ajatella "Leavin '" kääntynee Monster osuma se on tullut?
"Kukaan ei tiedä koskaan. Olemme tavallaan toivoimme. Olimme toivoneet se olisi hyvä. Kun olen kuullut, minulla oli ne uudelleen, lähetä se minulle ilman demo laulaja, koska laulaja oli tappaminen se minulle. Mutta jonnekin sinne, voisin kuulla se oli melodinen ja tarttuva ja hauska.
"Tapa, jolla voit kuulla se, se tavallaan on tapa sitominen vanhaan Jesse tämän uuden äänen. Se on kaunis siltauksista, että kuilu tyyppi tuntuu se. On kuitenkin rentoja, hyvin äänekkään raskas, mutta se varmasti on että kaupunkien rhythmic tuntuu, että olemme todellakin siirtymässä kohti. "
Tietenkin, Johnjay ja Rich luultavasti auttoi hieman täällä Arizona. Niillä on akustinen versio biisistä kaiken aikaa.
"Me lensi Rich, LA tulee kirjata, että minun kanssani, niin olen varma, että hän on hieman cocky. Hän haluaa pelata omaa hilloa."
Monet arvostelijat ovat esittäneet tämä on enemmän aikuisen lähtöä edellistä albumia. Olitko huolissaan menettää fanit vanhan Jesse?
"Olet aina hermostunut tehdä kirjaa, koska haluat varmistaa, että sinulla on kaikki oikeus kappaleita. Ettette te ole pakotettuja viimeistely kirjaa, ennen kuin olet valmis. Minulla ei ollut lainkaan huolissaan siitä, mihin suuntaan olin menossa suuntaan, koska Tunsin, että se oli rehellinen. Haluat minua, puhallin on ymmärrettävä, sydämen, jos sinulla on epärehellinen ja jos on jotain epämiellyttävää.
"Minusta siellä oli noin sokki-arvo nuorempien joukosta. Mutta fania jotka ovat kasvaneet jopa minulle on hieman helpotusta joitakin niistä, kuten" Wow. Hän meni sinne. " He ovat olleet uskomattoman kannustava.
"Se oli sopiva ennätys. Kirjoitin sitä, että 21-vuotias, ja niinhän se on. Olen todella tyytyväinen siihen."

Ei kommentteja: