perjantai 22. elokuuta 2008

JesseMcCartneyFinland.blogspot.com

Ylläpittäjän esittely joka tehnyt tämän sivun & tietoa:

Täällä ylläpittäjänä on jessemccartney "nickin nimeltään" sen takana on 3-4 vuotta Jesse fani.Minä tokin auttan selvittämään missä mennään ja tehnyt foorumeita faneille.Olen peruskoulustani ollut 3 vuotta Tukioppilaana ja tiedän mistä on kyse jos joku kiusaa nettissä niin voi kirjoittaa mulle surullisia asioita.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tuli mieleeni että, tehkää kotisivulle yläreunnalle kuvan Jessestä minkä tahansa kuvia "uusia ja vanhoja" minä olen poissa koko viikkon kun olen Turussa,en kerkii tehdä uutta kuvia sivuun. Voi lähetää vieraskirjaan tai foorumiin niin minä tiedän sitten paremmin kirjoittakaa otsikoksi "Kotisivuun Kuvia Jessestä"...

Ei kommentteja: