keskiviikko 16. heinäkuuta 2008

Jesse McCartney Finland on Myspace



Olen itse rakentanut Jesse McCartney Finland jossa suomalaiset tai ulkomaiset käyvät kirjoitelemassa mulle:) No tästä tulee hyvä meininki mun osaltani....Siellä on blogi juttuja jossa voi käydä keskusteluihin mikä vain?


-Olen kutsunut Jesse Mccartney ystäväksi mutta ei ole sanonut mitään tästä asiasta "huh" se on todella ihme?Olen Jesse McCartney peräässä missä on oikeastaan kyse jos haluat kysyy multa lisää niin tule kysymään niin mä voi vastata rehellisiä kyselyyn jos tulee pikku ongelmia Jesse-suhteiden kanssa.Olen tietenkin Foorumeissa ja täälläkin olen jossain vaiheessa kirjoittamassa Blogiaan Jessestä jos on uutta???

Jos minäkin saisin Jesse McCartney haastateluille jos hänelle kelpaa fanien kyselyy voin kysyä jokulta jos Jesse suostuu... Vastakaa minun kyselyy "Avaa tietosi" siellä on luvassa palkinto ja foorumissa on Uutisvainujen etsintä sitä voi kaikki osallistua jos sinua valitaan Jessen toimittajaksi niitä voi olla kaksi toimittajaa:)

Myspace:

http://myspace.com/mccartneyjesse

Footumi:

http://www.foorumi.info/jessemccartney1/

Ei kommentteja: