perjantai 18. heinäkuuta 2008

Haluatko joku Uutisvainuksi Foorumiin vai ei!



Nyt on sellainen asia olen tehnyt paljon töitä sen edestä foorumissa.Jos joku ei halua osallistua Kilpailuun niin ei voi osallistua syntäreihin ja olen tosi paholaan tästä asiasta jotka eivät käy keskustelussa=( Mulla on niin vaikea hakea jessesta juttuja siksi en jaksa suomentaa juttuja niin monta kuin henki lähtee,minun on mieli sulkea foorumi kokonaan jos ei osallistu kilpailuun tai jonkin muuhun... Tai joku on innokas haluaa toiseksi valvojaksi sen voi lähetää yksityisviestin foorumissa?

20.lokakuussa on syntärit kun Jesse McCartney foorumi täytää 1-vuotta, lähetelkää mulla toivotuksi foorumiin tai vieraskirjaan :

  • Mitä sinä haluat Foorumiin?
  • Mitä haluat parantaa?
  • Mikä kuva voisit laitaa Foorum-logoon?

Jotain silleen voi kirjoittaa niin minä totteudan teidän toiveen=)

Hyvää kesän jatkoa teille!

Ei kommentteja: